Hur skickar jag tillbaka mina varor?

Det är enkelt! Logga in på Min order med din e-postadress/telefonnummer samt ordernummer för att registrera din retur och få en retursedel skickad till din mail som du kan skriva ut.

Gör så här:
1. Förpacka produkten/produkterna ordentligt i dess originalförpackning(ar). Se till så att alla eventuella tillbehör följer med.
2. Paketera sedan produkterna i lämpligt emballage (behöver ej vara i den kartong/påse ordern kom fram i) har du en följesedel får du gärna skicka med denna.
3. Fäst retursedeln på emballagets utsida över den befintliga fraktsedeln och se till så inte den gamla är synlig. Har du flera emballage behöver du en unik retursedel per paket, du kan med andra ord inte skriva ut samma retursedel flera gånger (du betalar dock fortfarande endast för 1 st retursedel). 
4. Lämna sedan in paketet till PostNords serviceställe och se till att få ett kvitto på inlämningen. Retursedeln är förbetald och debiteras dig med 49 kr (Postgång eller QR kod 59 kr) när varorna kommer till oss. Se till att retursedeln sitter fast ordentligt och inte har några skavanker.
Så snart vår returavdelning har mottagit och godkänt din retur rapporteras detta till Klarna som sedan hanterar din återbetalning.
Observera! Om du valt fakturabetalning (30 dagar) och inte betalat din faktura ännu rekommenderar vi dig att rapportera retur hos Klarna antingen via deras app eller genom att kontakta Klarnas kundservice så hjälper dom dig. Du hittar deras kontaktuppgifter HÄR. Du kan både chatta eller ringa på 08 120 120 10. 😊
Svarade detta på din fråga? Tack för din feedback Det gick inte att skicka ditt meddelande. V.g försök igen senare!

Behöver du fortfarande hjälp? Kontakta oss Kontakta oss